Minikonfirmand

Minikonfirmand er Folkekirkens tilbud om dåbsoplæring til alle børn i 3. klassetrin.

Formålet er at gøre dit barn fortrolig med kristendommen og kirkerummet. Vi lyttert til korte bibelfortællinger, synger salmer og sange samt laver kreative aktiviteter og lege.

Undervisningen foregår efter skoletid, hvor børnene vil blive hentet og bragt af kirke- og kulturmedarbejder Kathrine Thorup Nordtorp.

Kathrine står for undervisning af Minikonfirmander på Skolecenter Jetsmark, Saltum Udeskole samt Ingstrup Trivselsskole.

Det er gratis at deltage, og det er ikke et krav, at man er døbt eller er medlem af Folkekirken.

Tilmelding kan findes på www.jetsmark-kirke.dk under fanen "Tilmeldinger" - "Minikonfirmand".

Ved spørgsmål kontakt kirke- og kulturmedarbejder Kathrine Thorup Nordtorp på ktn@km.dk eller tlf. 40 41 52 06