Kor i Jetsmark Kirke

Tilmelding til Spirekor (på Skolecenter Jetsmark):

Tilmelding til junior- ungdomskor (i Jetsmark Kirke og i sognegården):

Tryk: HER

Er du under 13 år og vil synge i junior-/ungdomskor, skal du have en forælder til at hjælpe dig med at tilmelde dig HER

Spirekoret: Spirekor er et gratis tilbud om korundervisning for børn i 0.-2. klassetrin.

Vi synger salmer og sange, leger gode sangvaner ind samt skaber sangglæde og gode oplevelser med hinanden gennem musikken.

Vi starter hver gang med en lille forfriskning.

Tid og sted?

Vi mødes hver mandag på Skolecenter Jetsmark:

0. - 1. klassetrin øver kl. 12.50-13.35 i musiklokalet på skolen

2. klassetrin øver kl. 13.35-13.55 i Aulaen på skolen

Til enkelte korprøver vil alle tre klassetrin øve sammen, således at 0.-1. klassetrin øver indtil kl. 13.55.

Enkelte gange vil korprøverne foregå i Jetsmark Kirke. (Der vil komme besked ud til forældre).

Hvem?

Spirekoret afholdes i et samarbejde mellem Jetsmark Kirke og Skolecenter Jetsmark.

Koret ledes af kirkesanger og kirke-kulturmedarbejder Kathrine Thorup Nordtorp samt skolens musiklærer Inger Kjædegaard.

Ved spørgsmål kontakt Kathrine på tlf. 40 41 52 06 eller til mail: ktn@km.dk (tirsadg-fredag)

Juniorkirkekoret: Vil du gerne lære at synge? Så vær med i Juniorkirkekoret ved Jetsmark kirke. Vi lærer noder og at bruge vores stemme sundt. Vi synger til gudstjenester og tager på ture og stævner. Koret er for alle fra 3.-7. klasse, og helt gratis.

Vi mødes hver tirsdag i sognegården, Bredgade 98, kl. 15.30-16.30

Ungdomskoret: Vil du gerne bruge din stemme? Så vær med i ungdomskoret ved Jetsmark kirke. Her kan du udvikle dine sangevner og få løn for at synge til gudstjenester og koncerter. Alle fra 7. klasse og opefter kan komme til optagelsesprøve.

Vi mødes tirsdage i lige uger i sognegården, Bredgade 98, kl. 16.30-18.00

Sognekoret: Vil du gerne synge i fællesskab? Så vær med i sognekoret ved Jetsmark kirke. Det er for alle, som kan lide at synge. Vi optræder til aftensang, gudstjenester og koncerter i løbet af året og det er gratis at være med.

Vi mødes tirsdage i ulige uger i sognegården, Bredgade 98, kl. 16.30-18.00.

Har du flere spørgsmål, så kontakt organist Doris Kjærgaard: Dekj@km.dk

Kor